Om HT Safe

HT Safe er en privat nasjonal tilbyder av sentralbord og har ett døgnåpent helsefaglig responssenter for velferdsteknologi og sikkerhetsradioer innenfor havbruk.
Om HT Safe
HT Safe er en landsdekkende, privat aktør som leverer døgnåpne svartjenester og helsefaglig responssenter for velferdsteknologi og sikkerhetsradioer innen havbruk.
I tillegg tilbyr vi sentralbordtjenester for både små og store virksomheter over hele landet, samt ruteopplysningstjenester til flere fylkeskommuner.
Vi er i dag blant Norges ledende private mottakere av trygghetsalarmer, med erfaring tilbake til 1987. Vår tjenesteportefølje inkluderer også responstjenester for sikkerhetsradioer i havbruksnæringen, samt sentralbordløsninger for over 20 bedrifter innen ulike sektorer – blant annet energi og kollektivtransport.
En trygg og tilgjengelig samarbeidspartner
Vårt mål er å sikre at din virksomhet alltid er tilgjengelig for kunder og ansatte – på en profesjonell, trygg og effektiv måte.
Våre dyktige operatører er bemannet døgnet rundt, året gjennom. Det gir deg trygghet i at alle henvendelser blir besvart – selv i høytider, ferier og hektiske perioder.
HT Safe er en pålitelig partner for bedrifter og offentlige aktører som setter tilgjengelighet og kvalitet i kundekontakt høyt.
SENTRALBORDTJENESTER FOR BEDRIFT
Vurderer du å outsource kundeservice? Vår døgnåpne sentralbordtjeneste sikrer en profesjonell kundehåndtering og sikrer at din bedrift alltid er tilgjengelig.
Hva er fordelen med ekstern kundeservice?
Våre operatører administrerer og videreformidler bestillinger fra dine kunder i tillegg til å gi dem support og veiledning. Fordelene med å velge å velge et eksternt call-center er mange og er et spesielt godt tiltak for små og mellomstore bedrifter som ønsker å fokusere på sin kjernevirksomhet.
- Muliggjør døgnåpen kundeservice
- Raskere betjening av kunder og sikrer at kunden får en respons ved travle perioder
- Fristiller bedriftens ressurser
- Lavere lønnskostnader
For noen bedrifter er behovet en fullverdig sentralbordtjeneste forankret hos HT Safe, mens for andre er det behov for overflow-tjeneste hvor vi kan ta telefonene din bedrift ikke har kapsitet til å håndtere. Det kan også være betjening av sentralbord ved sykdom og ferie, eller av bedriftens vakttelefon.
HT Safe bidrar til at din bedrift gir en god og rask kundebehandling samtidig som bedriftens ansatte får en enklere arbeidshverdag.
Hva kan vi bistå din bedrift med?
Vi er et landsdekkende selskap og har en bred tjenesteportefølje som din bedrift kan tilpasse etter behov:
- Fullverdig sentralbordtjeneste
- Over-flow
- Kundeveiledning
- Ordremottak/timebestillinger
- Kundeundersøkelser på telefon
- Svare på e-post, chat, SMS og sosiale medier
Våre ansatte tar eierskap til din kommunikasjon og sørger for en profesjonell håndtering av dine kunder. Vi har mulighet til å håndtere dine kunder gjennom vårt sentralbord eller gjennom bedriftens egne fagsystemer.
Er dette noe som din bedrift har behov for? Ta kontakt med oss for å sette i gang med en gratis prøveperiode.
SIKKERHETSALARM FOR INDUSTRI OG NÆRING
Har din bedrift behov for trygt og effektivt system hvor en menneskelig ressurs svarer når det oppstår en akutt situasjon?
Kan det i din bedrift oppstå situasjoner der det behov for at en menneskelig ressurs kan besvare alarm og håndtere den ut i fra alvorlighetsgrad?
Vi tilbyr våre kunder mottak, behandling og formidling av sikkerhetsalarmer på produksjonsområder og andre anlegg hvor dine ansatte har arbeidsoppgaver som er forbundet med risiko. Dette sikrer ditt personell rask hjelp i akutte situasjoner. Vi vil også kjapt kunne avklare situasjoner der alarmer blir utløst ved uhell.
Det er en rekke aktører som i dag benytter seg av vår døgnbemannede reponssenter for sikkerhetsalarmer:
- Cermaq Norway
- Grieg Seafood
- Kleiva Fiskefarm
- Eide Fjordbruk
- Trollvika Drift
- SilverSeed
- Gratanglaks
RESPONSSENTER FOR VELFERDSTEKNOLOGI
Vi tilbyr en kompetent menneskelig ressurs som gjør hverdagen til brukeren tryggere gjennom velferdsteknologi.
Vår stab med utdannet helsepersonell besvarer, følger opp og videreformidler henvendelser fra trygghetsalarmer og annen velferdsteknologi.
Dette skal danne grunnlaget for en trygg og fri hverdag for både brukere og pårørende. I tillegg skal kommunen som benytter seg av vår tjeneste kunne benytte sine helsefaglige ressurser der behovet oppstår.
Bredt mulighetsrom
I dag har vi mottak av mange ulike alarmløsninger:
- Trygghetsalarmer som
- Fallalarm
- Døralarm
- Sengealarm
- Mattealarm
- Brannalarm
- Epilepsi-alarm
- GPS alarmer
- Nattugle
- Overvåkning av medisindispensere
Nye teknologiske løsninger er stadig på full fart inn i markedet og vi er med på denne utviklingen. Noen eksempler på dette er:
- Veilede bruker til egne målinger av blant annet puls, blodtrykk, blodsukker og oksygenopptak, digital hjemmeoppfølging.
- Kamera for tilsyn og veiledning Mottak av alarmer fra sensor som registrerer blant annet bevegelse, romtemperatur og luftfuktighet.
Vi ønsker å stadig utvikle oss og ønsker at våre kunder skal utfordre måten vi tenker på og hvilke muligheter som finnes for et stadig bedre tilbud for sluttbrukeren.